
شرکت عظیم مایکروسافت طی سالها ویژگی های فوق العاده و شگفت انگیزی را در نرم افزار Access قرار داده است. دامنه کاربرد نرم افزار Access در حالت تک کاربره به عنوان یک بانک اطلاعاتی مستقل تا استفاده به عنوان یک App و اتصال به سایر بانکهای اطلاعاتی همچون sql server مایکروسافت میتواند متغییر باشد و همین موضوع تنوع بی نظیری را به آن بخشیده است.
بطوریکه هر شرکت و مجموعه ای صرف نظر از ابعاد و اندازه و نوع کار خود میتواند به فراخور نیاز، با هزینه بسیار مناسب اقدام به تهیه برنامه های اختصاصی خود نموده و از مزایای آن استفاده نماید بدون آنکه نگران هزینه های آموزش پرسنل و یا هزینه های پشتیبانی بعضا سنگین سایر نرم افزارهای موجود در بازار باشند.

سفارش نرم افزار اختصاصی بسیار هزینه بر بوده و علاوه بر آن معمولا با گذشت زمان نسبتا کمی کارایی خود را نیز از دست میدهند و نیاز به تغییرات خواهند داشت که میتواند بر هر سازمانی بسیار چالش برانگیز باشد.
تهیه نرم افزار های آماده بازار نیز اگرچه برای شرکت های بسیار بزرگ مناسب میباشد اما مشکلات خاص خود را دارد:
اینگونه برنامه ها یا با هزینه بسیار بالای خرید و هزینه پشتیبانی سالانه به بازار عرضه میشود و یا با هزینه خرید پایین در اختیار مشتری قرار میگیرند اما در هزینه های دیگری همچون هزینه استقرار، هزینه آموزش، هزینه پشتیبانی و ... جبران نموده و مخارج زیادی را به دلایل گوناگون به سازمان تحمیل مینمایند که استفاده از آنها را بسیار هزینه بر خواهد کرد.
در کنار این موارد اما مجموعه نرم افزاری اکسل و اکسس آفیس قرار دارند که کارایی خود را به اثبات رسانیده اند و فروش بالای آنها در سطح جهانی نیز موید همین مطلب میباشد.
مزیت استفاده از Microsoft Access :
- هزینه اجرای بسیار مناسب
- هزینه آموزش صفر یا بسیار ناچیز
- سرعت بالا در اعمال تغییرات به جهت آماده بودن بسیاری از قابلیتها
- امکان طراحی طیف وسیعی از برنامه ها با سطوح امنیتی متفاوت
- امکان اتصال به sql server و گسترش ابعاد برنامه تا سطح برنامه های آماده موجود در بازار با هزینه 50 درصد کمتر!
- عدم نیاز به پشتیبانی در بسیاری از موارد و یا هزینه پشتیبانی بسیار ناچیز
- عدم وجود باگ و خرابی و مشکلات ناشی از آن
- عدم نیاز به نصب و اجرا تنها با یک کلیک
- سازگاری کامل با برنامه Excel همراه با امکان کپی و پیست مستقیم در آن
- راحتی پرسنل به جهت استفاده از برنامه های خانواده آفیس
- امکان طراحی برنامه چند کاربره همراه با امنیت کامل اطلاعات در محیط اکسس جهت حفظ سهولت کاربری، هزینه پایین، عدم نیاز به تجهیزات سخت افزاری و کافی بودن منابع موجود،
- و ...

موارد استفاده:
- برنامه فروش
- برنامه مدیریت انبار
- برنامه انبارگردانی
- برنامه های حسابداری
- برنامه مدیریت حقوق و دستمزد
- برنامه های حضور و غیاب
- برنامه های ذخیره و جستجوی اطلاعات
- برنامه های کنترل موجودی
- برنامه های برنامه ریزی تولید
- ...
چنانچه جهت تسهیل در انجام امور محاسباتی پروژه های خود مایلید از قدرت نرم افزارهای اکسل و اکسس بهره ببرید و یا به دنبال ثبت موثر اطلاعات و افزایش بهره وری و کاهش هزینه های سازمانی خود هستید با شماره
8850_315_0911
با ما تماس بگیرید.
>